Shopping Queens Uitslag

Shopping Queens Uitslag

BLOG

Na een geslaagde eerste editie Shopping Queens besloten wij een tweede editie te houden, met vandaag dan eindelijk de uitslag. Wie heeft er de leukste outfit uitgezocht voor een beachparty + Barbeque?


De bedoeling was dat elke dag iemand haar creatie deelde, vrijdag stuurden wij de puntenscore naar Eva en daar is een winnaar uitgekomen! Kijk je mee naar alle leuke en creatieve outfits? 🙂

Maandag
Romy – Everythingnice
romy
puntenscore
Wat een leuke doordachte outfit heb je samengesteld. Je hebt overal over nagedacht, zelfs over zonnebrand!  De kleuren spreken me erg aan het is lekker vrolijk en zomers. Dit is een goede strandoutfit die ook te gebruiken is voor een strandfeestje en een barbecue!  Ik geef deze outfit een dikke 8!

Het badpak vind ik heel erg gaaf! Die zou ik ook echt dragen in combinatie met het jurkje of het spijkerjasje, maar die twee items zou ik dan weer niet zo snel samen dragen. Wat ik me vooral afvraag: zou je deze outfit zelf ook dragen? Dat kon ik niet echt uit je verhaaltje opmaken. Verder heel erg leuk en een dikke 8 waard!

Een hele vrolijke zomerse outfit! Volgens mij pas dit echt bij jou en ik vind de bikini ontzettend gaaf. En daar heb je de kleuren weer goed gecombineerd met rest van je outfit. 6,7

Erg leuke keuze dat je bent is gegaan voor een fancy badpak i.p.v. een bikini, een badpak kan zoals je laat zien net zo leuk zijn! Ook de zonnebril vind ik erg mooi. Erg goed dat je hebt gedacht aan zonnebrandcrème, want je kan er natuurlijk niet bijlopen als een halve kreeft. Ik vind wel naar mijn smaak, de tas iets té roze en opvallend, en was ik niet gegaan voor een spijkerjasje. 7

Dinsdag
Tessa – Blogthase
tessa
Puntenscore
Deze outfit vind ik vrij weinig bijzonders hebben, ook valt het me op dat alles zwart is, behalve de schoentjes en de tas. Die had ik dan persoonlijk ook in zwart gedaan. Het hemdje en de bikini vind ik wel heel tof, sterker nog, ik heb zelf ook met het hemdje in mijn handen gestaan om ‘m te kopen 🙂 6,5 deze keer.

Wauw, dit vind ik wel een hele toffe outfit voor op het strand! Zoals je wel zei is het misschien iets te zwart voor sommige mensen, maar dat valt reuze mee omdat je toch of de bikini draagt of de outfit. Goede keuze dat je voor een hoed bent gegaan en dat je voor makkelijke kleding hebt gekozen die je zo over je bikini aan kunt doen. Ik vind de kleurencombinatie en de outfit echt heel erg leuk! Voor mij de winnaar! 9

Leuk geheel, en weer helemaal anders dan de rest. Wat ik een beetje mis is een vestje of een jasje voor ’s avonds. Het kan in de avond nogal fris worden op het strand. 7

Ik vind het persoonlijk een beetje donker voor het strand maar toch is het mooi samengesteld! Het past wel echt bij Tessa! De bikini vind ik erg leuk. Ik heb soortgelijke in het roze van Primark hihi 😉 Alles past netjes bij elkaar en de outfit is compleet. Al hoe wel, een vestje voor in de avond had er nog bij gemogen van mij. Ik geef deze outfit een 7,8!

Woensdag
Liselot – Looks Outfits Tutorials
liselot
puntenscore
Super leuk dat je voor een badpak hebt gekozen en ook de schoenen vind ik heel gaaf. Ik mis alleen ook iets om over het badpak aan te doen voor ’s avonds. Een jurkje of tuinbroekje bijvoorbeeld. 7,5

Ik vind je outfit heel stoer. Wat ik echt helemaal fantastisch vind aan je outfit zijn de schoenen en de zonnebril. Heel gewaagd en dat vind ik ontzettend leuk. 7,8

Echt een hele leuke badpak, vooral het printje maakt me erg vrolijk! Ook de vest vind ik erg leuk, vooral omdat hij see through streepjes heeft. Ik zou persoonlijk wel voor andere schoenen gaan, ze lijken mij erg onhandig voor op het strand en om ze uit te trekken. Ook vind ik je outfit iets té zwart, voor de zomer is het natuurlijk leuk om meer kleur te zien. Al met al vind ik het wel een erg leuke outfit! 6

Oeee deze outfit is wel heel erg bloot! Persoonlijk niet iets wat ik snel aan zou trekken op deze manier. Ik mis echt een broek of iets. Ik vind de sandalen echt afschuwelijk maar ieder zijn smaak natuurlijk 🙂 De tas is erg gaaf en de zonnebril ook. Mijn cijfer voor deze outfit is een: 6,0

Donderdag
Iris
beach look
puntenscore
Die. Bikini. WAUW! Echt prachtig, stiekem iets waar ik al een hele tijd naar op zoek ben, het longline idee vind ik heel erg tof. Voor mij is dit dan ook de beste outfit uit deze editie, ik was al om toen ik de bikini zag. Het enige wat ik wel jammer vind, is dat je net eenderde van het budget hebt gebruikt, er had wel meer in gezeten denk ik. Met een leuke, wat duurdere, strandtas was dit al opgelost. Toch favoriet, allemaal door die prachtige bikini: 8,5

Ook hier mis ik echt een broek. Is dat raar? Deze outfit is meer mijn stijl qua kleuren! Ik vind de bikini en het vest echt top! Goede keuze! Victoria Secret maakt zulke mooie bikini’s. Ook mis ik een tas waar je de spullen in kunt stoppen. Voor deze outfit omdat ik het qua kleuren persoonlijk mooier vind een 6,7 als cijfer.

Dit vind ik ook heel leuk! Vooral leuk omdat het zo’n apart model bikini is. Verder vind ik het een beetje hetzelfde idee als bij Liselot, ik mis iets om over je badkleding aan te doen behalve het vest. 7,5

De bikini vind ik super stoer, en past leuk bij zonnebril en slippers. Ik vind je outfit heel goed geslaagd. 7,4

Vrijdag
Lesley – Mylittlehappiness
lesley
puntenscore
Deze outfit vind ik echt heel erg schattig! Ik zou het zelf niet snel dragen, maar als het je staat, go for it! Ik vind je kleurencombinatie heel erg leuk, ik ben zelf ook wel gek op zachte kleurtjes. De badlaken en je jumpsuit zijn echt heeeel leuk. Heb er eigenlijk niet veel om op aan te merken! 8,5

Ondanks dat het niet mijn stijl is vind ik de outfit heel goed geslaagd. Heel lief en schattig, en bonus punten voor de handdoek. Je bikini vind ik erg leuk staan bij de jumpsuit. 8,3

Deze outfit past totaal niet bij mijn stijl, desalniettemin vind ik het heel goed bij elkaar gezocht. De playsuit vind ik wel echt superleuk en die zou ik dan ook maar al te graag aan mijn collectie toevoegen. Verder is het voor mij wat te romantisch en te lieflijk, dus een 7 waard wat mij betreft.

Dit vind ik leuk! Echt een complete outfit waarbij aan alles is gedacht. Helemaal af! 8,5

Dit zijn de gemiddelde cijfers.
Romy: 7,4
Tessa: 7,6
Liselot: 6,8
Iris: 7,5
Lesley: 8,1

Dus de top vijf is als volgt:
1. Lesley
2. Tessa
3. Iris
4. Romy
5. Liselot

Dat betekent dat Lesley onze winnares is van Shopping Queens B.L.O.G., gefeliciteerd!!
Ik vond het een ontzettend leuke thema, en weer érg leuk om met jullie allen samen te werken!

Liefs, Iris

Geef een reactie

