Ariana Grande Concert, Meeting Marcus & Niomi

Ariana Grande Concert, Meeting Marcus & Niomi

yayy

Vorige week heb ik een onvergetelijke 3 dagen gehad in Amsterdam, ik heb o.a. Ariana Grande live zien optreden en Marcus Butler en Niomi Smart ontmoet. Het was zo zo geweldig dat ik besloot hier een artikel over te schrijven!

Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden dat ik een hele tijd geen artikels meer heb geplaatst, dit kwam omdat ik het druk had met de eindexamens en allerlei activiteiten die op de planning stonden. Nu heb ik dus vakantie dus ik ben van plan om weer veel te schrijven :)!

Donderdag 28 mei begon het avontuur, ik en een internetvriendin (Sindy) hebben elkaar eerst gemeet op Amsterdam Centraal. Zo leuk om haar weer terug te zien! Ze woont ongeveer 2,5 uur van me vandaan dus zo vaak zien we elkaar niet. Toen gingen we op weg naar onze hotel, onze hotel stond op het Oosterdok, dit ligt vlakbij het centraal station dus dat was super handig. Alle boten die daar staan worden gebruikt als ‘hotels’ waar mensen voor weinig geld kunnen overnachten. Ik kan het echt aanraden (als je er alleen komt voor het overnachten).

P1020822 P1020828 P1020835

Op twitter hadden we gelezen dat Marcus & Niomi ook in Amsterdam waren en omdat we ons concert pas de 29e hadden besloten we hun op te zoeken. Uren lang door Amsterdam lopen hielp natuurlijk voor geen meter, en via goed naar foto’s te kijken waar andere fans ze hadden ontmoet kwamen erachter waar hun hotel zat. We kwamen er nog maar net aan en hun kwamen er ook aanlopen EEEEK. We waren echt ontzettend nerveus maar ze waren zo lief en namen echt tijd voor ons! Het voelt zo onwerkelijk dat ik ze gemeet heb..

IMG_8640 IMG_8638
Ook staan ze in mijn vriendins vlog, echt ontzettend leuk!!

Toen zijn we nog naar Ariana’s hotel geweest, helaas is ze niet buiten gekomen, haar crew is wel naar buiten gekomen, maar toen waren we net vertrokken met de laatste metro op naar ons hotel.

Toen ging om 6:30 onze wekker en gingen ons snel douchen en klaarmaken, vervolgens kochten we wat eten voor in de middag en gingen we naar de Ziggodome. Het was al 9:15 maar er stond al een aardig grote rij voor de staanplaatsen. Het wachten was het uiteindelijk helemaal waard want we we stonden bijna vooraan! Ik heb dan ook een paar goeie foto’s kunnen maken. Daarnaast vind ik het wachten helemaal geen probleem, want je maakt bijna altijd wel leuke vrienden in de rij.

Het 19:30 en het voorprogramma was aan de beurt, genaamd Rixton. Ik kende al wel hun liedjes, maar verder wist ik niks van hun dus ik was best wel benieuwd. En ik moet je zeggen ze waren echt geweldig *hearteyes*.

IMG_8672 IMG_8673 IMG_8670 IMG_8671 IMG_8683

Toen kwam het moment waar ik meer dan 100 dagen op heb zitten wachten ARIANA. Ik was zo blij om haar eindelijk live te zijn, ze was echt geweldig live!

IMG_8679 IMG_8676 IMG_8678 IMG_8680 IMG_8681 IMG_8685 IMG_8664

P1020938P1020898P1020960
Ik stond echt zó dichtbij, ik heb nog nooit zo’n mooi concert gehad als de Honeymoon Tour.
Het was gewoon echt een show, en niet alleen de artiest zelf.

Al met al heb ik een geweldige 3 dagen gehad met Sindy en zou het graag snel overdoen!
Voor filmpjes kijk op mijn youtubekanaal

Liefs, Iris

Geef een reactie

