Shopping Queens Uitslag!

Shopping Queens Uitslag!

shopping queens

Dan eindelijk vandaag de uitslag voor de Shopping Queens B.L.O.G. De punten zijn bij elkaar opgeteld en hier is een winnaar uitgekomen. Ook hebben we bij iedereen commentaar gegeven. Ik vond het een ontzettend leuke samenwerking met deze meiden, bedankt! Benieuwd wie er heeft gewonnen? kijk mee


blogthase

 
1. Simpel en stylish, precies waar ik van houd! Toch had ik voor een festival nog iets specialers erbij gepakt, een echte eyecatcher. Persoonlijk ben ik ook geen fan van overduidelijke lookalikes (behalve bij make-up dan ;)) dus de fake Chanel bag is het voor mij niet. Natuurlijk snap ik dat er geen budget was voor the real deal, maar dan had ik gewoon een hele andere tas gekozen. Wel vind ik het tof dat de items iets meer kleur bevatten en de schoenen met print vind ik ook leuk. Enne, crop tops zijn helemaal in dit seizoen. Leuk dat daar rekening mee is gehouden. – 7,5
 

2. Ik vind dit echt een hele leuke, typische festival outfit. Er zijn alleen een paar items die niet helemaal mijn smaak zijn zoals de top en de ketting. Ik vind het wel een heel leuk geheel. – 7
 
 
3. Erg sportieve en kleurrijke outfit, iets wat ik zelf ook zou dragen op een festival. Ik zou persoonlijk nooit voor rugtas gaan, dat vind ik niet zo fijn. Ik heb liever een tas naast me, dan weet ik zeker dat niemand erin loopt te neuzen. De samenstelling van de bloemetjes vind ik erg leuk gedaan, lekker zomers! Alleen mocht de outfit nog iets meer opvallen. – 7
 
everythingnice

Romy van everythingnice 

 
1. Super leuke outfit zou het zelf kunnen dragen. Had wel misschien wel leuk geweest een item met kleurtje. – 7.8

2. Mooie stoere outfit, vooral de hoed en de sieraden vind ik erg mooi. Bij een festival mag je wel een beetje opvallen en dat doe je zeker! Ik zou alleen liever gaan voor comfortabele schoenen, maar bij jou jurkje zien deze er wel schitterend uit. Ook zou ik niet voor een rugtas gaan net als ik zei bij Tessa, maar ik snap dat jullie hem graag niet in de weg willen hebben zitten!  – 7 

3. Een stoere outfit. Niet helemaal mijn smaak, sorry. Ook vind ik het niet heel handig dat het een jurkje is, want zo kun je niet even iets uittrekken als het heel warm is. Of je moet fan zijn van naaktlopen natuurlijk ;P. Persoonlijk vind ik het ook wat te zwart. De accessoires vind ik wel heel erg gaaf, de zonnebril, de ringen en die geweldige rugtas. Ook de cut-out boots zijn favoriet bij mij. Oei, nu ben ik toch wel heel positief, voor mij knapt het vooral af op de jurk. Vervang die voor een short en top en je bent good to go. – 7

looksoutfitstutorials


1. Een outfit waarvan ik iemand al op festival zie lopen. – 8.2

2. Ook weer een typische festival outfit. Ik vind het zo leuk dat er echt over alles is nagedacht zoals het riempje om de sjaal mee vast te knopen en het telefoonhoesje voor selfies. Het broekje vind ik geweldig, deze rugzak is minder mijn smaak. – 8
c
3. Wauww, mooie outfit heb je bij elkaar gesprokkeld! Erg leuke combinatie van de shorts en het topje. Vind de tas ook ontzettend mooi, alleen niet op de rug hehe.. Verder een goed idee van je elastiekjes en de sjaal! Misschien had je iets meer mogen opvallen, maar verder heb ik niks toe te voegen. De winnaar als je het mij vraagt – 8,5


stylefruits 2

Iris

1. Ik vind dit echt een hele mooie, boo-hoo outfit. Stoer, simpel maar toch heel festival waardig. Super gave schoenen en zonnebril. Zelf had ik voor iets meer accessoires gekozen. – 7
 
2. Basic kleurtjes met leuke accessoires wat de outfit af maken. – 8
3. Jaaaa! Dit is hoe ik het graag zie. Een beetje boho, een beetje chic en over het algemeen gewoon lekker luchtig. Je hebt de belangrijkste items, maar buiten deze essentials weinig poespas. Dit is ook een outfit die ik daadwerkelik zou dragen. Zonder de tas is het ook gewoon een supergoede back to school outfit, maar de fringe bag in combinatie met de schoenen maakt het weer heel geschikt voor een festival. Dit vind ik een gave look! – 9

Gemiddelde cijfers (afgerond op 1 decimaal) 

Tessa: 7,2  
Romy: 7,3 
Liselot: 8,2
Iris: 8

Dat betekent dat Liselot de winnaar is van Shopping Queens B.L.O.G. gefeliciteerd meid :)!!
Wat vonden jullie van deze collab?

Liefs, Iris

Geef een reactie

