Shopping Queens B.L.O.G.

Shopping Queens B.L.O.G.

shopping queens
Shopping Queens B.L.O.G.
Gebaseerd op het tv programma Shopping Queens V.I.P. (RTL 5) heb ik samen met 3 andere bloggers deze collab gestart. De bedoeling is dat iedereen een outfit bij elkaar vind speciaal voor de festival look! Voor onder de 300,- ga ik deze uitdaging aan samen met Romy van everythingnice, Tessa van Blogthese, en Liselot van Looks Outfits Tutorials. De bedoeling is dat we elkaar beoordelen met punten en deze punten sturen we door naar een onpartijdige blogster! Op deze manier komen we op zondag achter wie deze wedstrijd heeft gewonnen.. kijk je mee naar mijn look ?


stylefruits 2

Wat een ontzettend leuk thema om mee te experimenteren, ook al ga ik zelf nooit naar festivals. Ik zou zelf voor zo’n soort look gaan, niet te veel poespas en lekker comfortabel! Ik heb gekozen voor deze tas omdat ik een tas liever naast me heb dan op me rug, en een handtas vind ik ook niet zo prettig. Deze leuke tuniek van esprit was het eerste waar mijn oog op viel, lekker luchtig en met een hemdje eronder kun je hem altijd nog uit doen. Deze shorts met kant staan ontzettend leuk bij deze blouse, en als het koud is doe je er zo een panty onder. De accessoires maken het voor mij helemaal af!

Tuniek (esprit) 29,99
Armband (faschionchick) 14,95
Shorts (even&odd) 24,95
Schoudertas (zign) 69,95
Kuitlaarsjes (hobb’s) 79,95
Zonnebril (even&odd) 12,95

Totaal: 232,75
Dat heb ik even netjes gedaan toch?  🙂

Ben je benieuwd wat de andere bloggers er van hebben gemaakt?
maandag: Romy van everythingnice
Dinsdag: Tessa van Blogthese
Woensdag: Liselot van Looks Outfits Tutorials
Donderdag: Iris van Dailyiriss

Zondag komt de uitslag online, ik ben benieuwd!
Wat vind jij van deze outfit, zou jij het dragen?

3 gedachtes over “Shopping Queens B.L.O.G.

Geef een reactie

