Paasversiering voor in huis!

Paasversiering voor in huis!

paasversiering 1

Pasen komt alweer behoorlijk in de buurt en daarom is het tijd voor een blog over Pasen. Wil je graag je huis versieren met Pasen maar heb je niet zo goed een idee hoe en met wat? Deze Paasversieringen zijn goedkoop en super simpel toe te passen aan je bloemstukken en andere decoratie.

Als eerste wil ik vertellen dat al deze paasstukken door mijn moeder zijn gemaakt. Helaas ben ik niet zo creatief in interieur en het creëren van mooie bloemstukken als haar haha. Of pasen, kerst of valentijnsdag er nou aankomt het maakt haar niet uit en ze past het huis erop aan. Echt ontzettend leuk en creatief dus ik wou graag met jullie wat ideeën van haar delen!

paasversiering 2

Dit houtengeval staat onderhand al een hele tijd hier en elke keer stopt ze er andere dingen in. Nu voor Pasen zit er wat mos in en hangen er paaseitjes aan de stokken. Vooral het bordje vind ik heel leuk je kan er elke keer wat anders op schrijven.

paasversiering 4

Deze potten hebben we ooit ergens gekocht voor een prikkie. De kleur zag er saai uit en daarom hebben we ze bespoten met zilveren verf. Met de paaseieren geeft het al gelijk een paasgevoel.

paasversiering 5

Deze kip stond er vorig jaar rond deze tijd ook al en kocht mijn moeder bij de action. Ook leuk is om hem te vullen met eieren of andere leuke versiersels.

paasversiering 6 paasversiering 7

Ook deze staat er al wat langer maar voor Pasen hebben we er kapotte eieren ingedaan en heeft mijn moeder er een bakje met chocolade paaseitjes ingelegd hmmm.

paasversiering 8 paasversiering 9 paasversiering 10 paasversiering 11

Door simpelweg een paar leuke dingen, zoals eieren en veren,  op je krans of bloemstuk te zetten creëer je al een heel leuk effect!

Deze leuke eieren, kipjes, veren etc. kocht mijn moeder bij de action, zeeman, blokker & wibra. De mooie kransen en potten komen van tuincentrums in de buurt.

Wat vind jij van deze leuke creaties? Ik zit in ieder geval al helemaal in de paassfeer hier in huis!

Liefs, Iris

Geef een reactie

